Saturday, February 23, 2013

2013 _February = febrer_

Dear Parents,
I've had my blog abandoned for a long time but I've known that some of you  were visiting it so here I am again.
I've posted the two last stories we have done with the translation so you can understand them.
Your children will have an exam during the two following weeks (because there are two holidays, so some of them won't have English next week). 
Have a nice weekend!


Benvolguts Pares i Mares,
He tingut el meu blog abandonat durant bastant temps però he sabut que alguns de vosaltres l'estàveu visitant així que aquí estic una altra vegada.
He posat les dues darreres històries que hem fet amb la traducció i així les podreu entendre.
Els vostres nins/es tindran un control durant les dues setmanes properes (perquè hi ha dos dies de festa, així que alguns d'ells no tindran anglès la propera setmana).
Bom cap de setmana!

No comments:

Post a Comment